۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۱:۰۹

جتام جهانی نوجوانان 2013 - امارات؛

شکست سنگین میزبان و صعود برزیل و ایتالیا/ اروگوئه متوقف شد

شکست سنگین میزبان و صعود برزیل و ایتالیا/ اروگوئه متوقف شد

روز چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام جهانی نوجوانان با پیروزی و صعود تیم‌های برزیل و ایتالیا به مرحله دوم و توقف تیم‌های اروگوئه و هندوراس به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر از امارات، روز چهارم از مرحله گروهی مسابقات جام جهانی نوجوانان 2013 امارات امشب با برگزاری چهار بازی در گروه‌های A و B پیگیری شد که در گروه A دو تیم هندوراس و اسلواکی درحالی به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند که هندوراسی‌های در دقیقه 2+ 90 گل مساوی را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این گروه برزیل با نتیجه 6 بر یک از سد امارات گذشت تا ضمن حفظ صدرنشینی، جواز حضور به مرحله بعدی جام را بدست آورد. البته امارات بدون امتیاز قعرنشین این گروه است اما در صورت پیروزی در بازی آخر، می‌تواند شانس صعود به مرحله بعد به عنوان یکی از تیم‌های سوم برتر گروه‌های 6 گانه را بدست آورد.

در این گروه تیم فوتبال نوجوانان برزیل با 6 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های هندوراس با 4 امتیاز، اسلواکی با یک امتیاز و امارات بدون امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفته‌اند.

در گروه B هم دو تیم اروگوئه و ساحل عاج در حالی به تساوی یک بر یک رضایت دادند که اروگوئه‌ای‌ها در دقیقه 4+90 گل مساوی را وارد دروازه حریف آفریقایی خود کردند. در دیدار دوم این گروه هم ایتالیا با یک گل از سد نیوزلند گذشت تا به مرحله دوم جام صعود کند. 

در این گروه تیم فوتبال نوجوانان ایتالیا با 6 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های اروگوئه با 4 امتیاز، ساحل عاج با یک امتیاز و نیوزلند بدون امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفته‌اند.

روز پنجم از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام جهانی نوجوانان 2013 امارات دوشنبه با برگزاری دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:
گروه C:
* کرواسی - پاناما، ساعت 17، ورزشگاه فجیره شهر الفجیره
* ازبکستان - مراکش، ساعت 20، ورزشگاه فجیره شهر الفجیره

گروه D:
* تونس - روسیه، ساعت 17، ورزشگاه شارجه شهر شارجه
* ونزوئلا - ژاپن، ساعت 20، ورزشگاه شارجه شهر شارجه

کد خبر 2159180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha